Jaaroverzicht 2019. Oh, wat een jaar!

Geplaatst op 02-01-2020

Het jaar 2019 zal niet snel vergeten worden. Dat geldt voor ons, maar ook in de wereld om ons heen gebeurde genoeg. We juichten toen we voor het eerst in 44 jaar weer eens het Songfestival wonnen. En toen de handbaldames voor het eerst in de geschiedenis wereldkampioen werden. Daartegenover werden we in maart opgeschrikt door het schietincident in de Utrechtse tram en de brand in de Notre Dame in Parijs. 2019 was het jaar van de boerenprotesten en het jaar dat Willem Holleeder veroordeeld werd tot een levenslange gevangenisstraf.

Voor ons was 2019 ook een zeer gedenkwaardig jaar. Met de livegang van ruim veertig websites hebben we veel klanten blij kunnen maken. Nieuwe en bestaande klanten. Hier boven flitst een deel in sneltreinvaart aan je voorbij. Toch willen we bij een aantal projecten iets langer stilstaan. Niet alle veertig, maar wel een aantal.

Vier webshops verhuizen naar één systeem

Voor Vloerverwarming Totaal hebben we vier webshops gemigreerd naar ons nieuwe CMS. Deze bestaande klant gebruikte een verouderde versie van ons CMS. Daarin bedienden zij iedere webshop afzonderlijk van elkaar. Met vier webshops, ingezet in twee landen, bereiken zij meerdere doelgroepen. Deze vier webshops maken na de migratie gebruik van één voorraad- en ordersysteem. Voor de klant levert dit op de langere termijn ondermeer enorme (tijds)winst op.

Website Vloerverwarming Direct

Stap in de wereld van handboogschieten

In Schijf is All Inn Traditional gevestigd. Wij hebben voor hun een webshop gebouwd waar het hart van iedere handboogschieter harder van gaat kloppen. Geheel in stijl hebben zij een tweede website. Hier kan de bezoeker onder andere bedrijfsuitjes en boogschietcursussen boeken. Beide sites ademen handboogschieten.

Website Back to bowhunting

Zoekt u stijlvolle damessieraden? Bekijk dan ook zeker eens de eveneens stijlvolle website van Meet Coco. Over de hele wereld halen zij de inspiratie vandaan en dat zie je terug in de unieke, maar betaalbare sieraden.

Website Meet Coco

Webshop op maat

Een ander webshop die we zeker niet onvermeld willen laten is Sittingimage. Kwaliteit staat bovenaan. Eigentijds buitenmeubilair. "Sittingimage ontwerpt, produceert en levert eigenzinnig en tijdloos vormgegeven tuinmeubelen", zo is terug te lezen op de website. Door het gebruik van veel witruimte en een elegant lettertype sluit de website naadloos aan bij de producten.

Website Sittingimage

Tot zover een greep uit de webwinkels die we hebben gemaakt. Tal van klanten hebben in 2020 een prachtige nieuwe website. Zo hebben we voor projectontwikkelaar DKVG meerdere vastgoedprojecten in the picture gezet met een eigen website.

Straal online klasse uit

Klasse Advies uit Roosendaal heeft voor ons veilige CMS gekozen. Reden genoeg om direct te kiezen voor een geheel nieuwe website. Klasse Advies is een bedrijf dat als tussenpersoon voor haar klanten bekijkt welke aanbieder de beste verzekering aanbiedt. Ieder jaar worden premies aangepast. Hierdoor staat hun werk nooit stil en bewijzen zij ieder jaar van waarde te zijn voor hun klanten. Mede dankzij ons ontwerp stralen zij nu ook online klasse uit!

Website Klasse Advies

Samen sta je sterker

Tot slot willen we BAS HR ook nog graag uitlichten. Wat dit project bijzonder maakt is dat de vormgeving in samenwerking ging met meerdere partijen die al bekend waren bij de klant. Maar ons veilige en betrouwbare CMS maakte dat wij de websites mochten bouwen. Vijf stuks in totaal. Zoals de naam het al zegt, draait alles om human resource, maar iedere discipline (recruitment, freelance, intermediair en payroll) heeft wel een eigen platform met een eigen identiteit.

BASHR

We zijn ons er van bewust dat we meer klanten niet dan wel genoemd hebben, maar om alle klanten te benoemen in één blog gaat ons ook iets te ver. Hoe trots we ook zijn op ieder project. Maar kijk ook zeker met regelmaat op het Fastware LinkedIn kanaal!

Op naar een succesvol 2020!

Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Laat een bericht achter

* = verplicht
Plaats reactie

Meer weten?

Vond je dit een interessant artikel en zou je meer willen weten over onze werkwijze en wat we te bieden hebben?