Klasse Advies

De klanten voorzien zij al van klasse advies, online stralen zij dit nu ook uit. “Klasse Advies is niet het grootste adviesbureau, wel de beste”, aldus onze klant. Dat vraagt om een zakelijke, betrouwbare en luxe uitstraling. Klasse Advies vergelijkt voor haar klanten (vooral midden en groot MKB) verzekeraars. Ze stellen zo de beste en goedkoopste pakketten van verschillende verzekeraars samen voor hun klant.

Klantwens

Integer & luxe uitstraling

De bedoeling van de website is tweeledig. Enerzijds willen ze met de nieuwe website hun wensklant aanspreken. Die laat zich omschrijven als integer en straalt klasse uit. Anderzijds wil onze klant met de nieuwe website haar boodschap duidelijk naar buiten brengen.

Nog te vaak moeten zij hun dienst uitleggen. Want waar veel concullega’s op basis van provisie werken, doen zij het net even anders. De klant betaalt voor een uitgebreide analyse. Na die analyse worden de juiste pakketten samengesteld. De investering die de klant voor die analyse doet, verdient hij, in de meeste gevallen, snel terug

Onze oplossing

Sitemap en zoekwoorden onderzoek als inspiratie voor ontwerp

Onze designer is met de termen gedistingeerd, luxe, klasse en integer in zijn achterhoofd aan de slag gegaan. Onze online marketeer heeft een zoekwoorden onderzoek gedaan. Samen is zo de juiste structuur bepaald. De juiste terminologie en structuur versterkte de inspiratie voor een ontwerp dat aansluit bij de wensen.

De aangeleverde teksten zijn aan de hand van het zoekwoorden onderzoek geredigeerd. Dit geeft een basis voor SEO (Search Engine Optimization) waardoor ze sneller gevonden worden door zoekmachines. Die tekst sluit immer aan bij de zoekvraag van hun (potentiële klant). Behalve de teksten zijn ook andere on-page onderdelen meegenomen om SEO proof te zijn.

Opdracht details

Webdesign
SEO
Zoekwoorden onderzoek

Opdrachtgever

Klasse Advies
www.klasseadvies.nl

Wilt u ook een website?

Mail ons uw aanvraag

Stuur email