Huisstijlontwikkeling

De visuele uitstraling die past bij jouw organisatie en doelgroep

Een pakkende huisstijl ontwikkelen wij op basis van de kernwaarden van jouw organisatie en onderzoek naar jouw doelgroep. Daarbij starten we uiteraard bij de hoeksteen van de huisstijl, het logo. Als deze basis gelegd is dan kan jouw huisstijl ontwikkeling beginnen. Onze ontwerpers zorgen ervoor dat de visuele identiteit van jouw organisatie de doelgroep prikkelt. Met een doordacht logo als beeldmerk, passende kleuren, typografie en een vormentaal. Deze elementen trekken wij door naar traditionele huisstijldragers als (digitaal)briefpapier, envelop en visitekaart. De vertaling kan ook worden gemaakt naar bijvoorbeeld flyers, folders, brochures en advertenties. Waar wij echt goed in zijn is de vertaalslag maken naar het digitaal voor online web- en andere toepassingen.

Logo’s

Je logo is de hoeksteen van je huisstijl en visuele identiteit. Het is van enorme waarde voor jouw bedrijf of organisatie. Wij ontwerpen of herontwerpen jouw logo op basis van jouw budget en wensen. Uniek en professioneel, zodat het écht jouw organisatie vertegenwoordigd.

Visitekaartjes

Ondanks de digitalisering van de hele wereld blijven fysieke visitekaartjes toch waardevol. Makkelijk weg te geven, alle nodige gegevens bij de hand én je kunt hier ook onderscheidend in zijn. 

huisstijl

Briefpapier en enveloppen

Hoe consequenter de huisstijl is doorgevoerd, hoe professioneler je overkomt. Dus ook in voorstellen, facturen of andere communicatie die op briefpapier gedaan wordt. Is het nog nodig om fysieke brieven te versturen of andere zaken, daarvoor zorgen wij dat ook de enveloppen voorzien zijn van de huisstijl. 

Flyers, Folders, Brochures

Adverteren, een product aanbieden, extra informatie meegeven over een dienst. Het gebruik van flyers, folders en brochures is nog steeds een krachtig middel. In een wereld waar veel digitaal gebeurd is het prettig om zaken nog eens rustig na te lezen in deze fysiek uiting. 

Huisstijl gids

Adverteren, een product aanbieden, extra informatie meegeven over een dienst. Het gebruik van flyers, folders en brochures is nog steeds een krachtig middel. In een wereld waar veel digitaal gebeurd is het prettig om zaken nog eens rustig na te lezen in deze fysiek uiting.