Een familie aan webshops

Floritzi, oorspronkelijk gestart als een sieradenmerk, heeft zich succesvol ontwikkeld tot een veelzijdig merk met diverse labels. Hun aanbod strekt zich nu uit van trendy damesmode tot gepersonaliseerde producten en zelfs bedrijfskleding. Onder de vlag vallen nu Floritzi, Borduurlab en Floritzi Werkt, elk met hun unieke specialisaties en productaanbod.

  • Opdrachtgever
    Floritzi
  • Onze diensten
    Interactie ontwerp, visueel ontwerp, website, strategie, marketing, SEO, SEA, CRO
  • In handen van
Bezoek de site
floritzi.com
Deel op de socials

De shop waarmee het begon

Floritzi.com is ontwikkeld in Woocommerce, geheel in een eigen stijl. Producten worden optimaal weergegeven en er kan eenvoudig gefilterd worden, zodat je zo snel mogelijk bij het juiste product uitkomt. Ook worden gerelateerde producten weergegeven. Dit is waardevol voor de bezoeker en het leidt vaak tot meer verkoop binnen één bestelling. Een wishlist geïntegreerd in de shop maakt het mogelijk om een persoonlijke collectie te maken en deze te bewaren voor de toekomst of te delen op social media. Bezoekers kunnen een account aanmaken en inschrijven voor de nieuwsbrief. Het afrekenproces is gemoderniseerd, van winkelmandje tot en met betaling is dit proces helder en gebruikersvriendelijk. Zo kan men kan gebruik maken van verschillende betaalmethodes en waardebon codes toepassen. De webshop Floritzi is professioneel en doordacht, klaar om door te groeien!

De familie is uitgebreid

Waar het ooit begon met sierraden kwam bijpassende kleding al snel om de hoek kijken. Op het moment dat de borduur studio was ingericht om nog persoonlijkere kledingstukken te creëren ontstond al snel de wens om de familie webshops uit te breiden. Met de webshops specifiek gericht op werkkleding en het borduren ontstond respectievelijk Floritziwerkt.com en Borduurlab.com. Alle drie indezelfde stijl als het moeder merk om aan te geven dat de shops allemaal bij elkaar horen. Neem gerust een kijkje op één van de shops. 

Andere succesverhalen