iStock-480615130

De klantwens

Hogere conversie en meer herkenning

Naast de website www.seafastening.com hebben we voor deze klant ook de website www.schuerman.nl gemaakt. Beide websites zijn visueel familie van elkaar, maar zijn wel gericht op twee totaal verschillende doelgroepen. Onze klant stelt zich ontzettend innovatief en oplossingsgericht op naar haar klanten. Als het van kunststof gemaakt kan worden dan moet je bij Schuerman zijn. De vorige website straalde niet uit wat onze klant uit wilde stralen en die website leverde ook niet genoeg contactmomenten op met potentiële klanten. Aan ons de taak om aan de gestelde doelen te voldoen.

Mockup_Schuerman_iMac

Onze oplossing

Luxe & SEO

We hebben gekozen voor een zeewaardige maar vooral luxe uitstraling. Je moet het gevoel krijgen dat het thema 'nautisch' is. Door gebruik te maken van een juiste kleurstelling, sfeerfotografie en zelfs een kleine ‘compasnavigatie’-animatie hebben we dit bereikt. Uitstraling was echter niet het enige punt van aandacht. Samen met de klant en onze partner LinQuake hebben we een passende website-structuur bepaald en SEO-teksten geschreven. Door deze stappen hebben we het verhaal van de klant geschikt gemaakt voor zoekmachines en de beleving van de bezoeker laten aansluiten bij wie Schuerman Kunststoffen is. 

www.seafastening.com

Animatie
E-mail
Fotografie
Hosting
Interactie ontwerp
Redactie
Responsive
SEO
Strategie
Visueel ontwerp
Website