Service
Wij helpen graag en zijn betrokken!
Wij helpen graag en zijn betrokken!
Wij willen u als relatie overzicht en gemak bieden als het gaat om het indienen van verzoeken en het delen van onze kennis.
Verzoeken tot support of ondersteuning dient u eenvoudig in via ons Service Centrum. Ga naar servicecentrum.fastware.nl of mail naar support@fastware.nl. Na het indienen van het verzoek wordt er automatisch een ticket voor u aangemaakt en de juiste specialist binnen ons team gaat vervolgens voor u aan de slag.
Waar kunnen we mee helpen?
Ons Service Centrum is het centrum van onze dienstverlening naar u toe. Binnen deze professionele omgeving delen wij onze kennis en kunnen alle service-, support- en optimalisatie verzoeken worden ingediend. Het aanmaken van een account is gratis.
Binnen ons Service Centrum vindt u onze Kennisbank. Onze kennis over onze diensten en producten delen wij daar. U kunt er antwoord vinden op de meest uiteenlopende vragen. Onze kennisbank zal steeds verder worden uitgebreid en geactualiseerd.
Kan onze Kennisbank uw vragen niet beantwoorden? Binnen de Support omgeving kunt verzoeken indienen voor ondersteuning, wensen, aanpassingen en meer. Van uw verzoek wordt direct een ticket gegenereerd. Dit wordt vervolgens aan de juiste specialist gekoppeld, die zorgt voor de juiste opvolging. Met uw account kunt u de opvolging en adminstratieve afhandeling van uw verzoeken op de voet volgen.
Soms is het fijn als iemand over de schouder mee kijkt en het probleem oplost. Dat kan met hulp op afstand! Voor hulp op afstand belt u met ons Service Centrum (0164) 23 02 10 en vervolgens kunt u met onderstaande knop een 'remote sessie' starten voor online support. Klik op onderstaande knop om hulp op afstand te starten.